Ett litet tröstpris

Här i Finland har vi ingen bokrea. Tack och lov går det ändå att beställa de svenska reaböckerna också till Finland så jag får nöja mig med den högen som är på väg hem till mig nu.

Eftersom jag inte får fynda nåt i de fysiska bokhandlarna tänkte jag passa på att använda mina bonuspoäng som jag hade till den finska motsvarigheten till Akademiska bokhandeln, Suomalainen kirjakauppa. Hade samlat på mig några euron och köpte den här lilla boken. Har velat läsa den länge men har bara inte köpt den. Ska bli så intressant att läsa om Stephen Hawking.

Någon som läst Min historia eller nåt annat av/om Hawking ? 


Kommentarer

  1. Stackars er som inte har bokrea.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det är tråkigt. Jag tror att det finns en tidpunkt för den finska rean också men då är det nog endast eller mestadels finska böcker och de läser jag inte..

      Radera
  2. Har aldrig läst något om eller av honom, har nog alltid inbillat mig att det är lite för svår läsning för mig eftersom han är så smart :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har tänkt samma sak men den här är hittills skriven på ett mycket enkelt språk. Men han har hittills bara pratat om sin familj så jag får återkomma sen när jag läst om hans arbete :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek