Mellandagsläsningen

Hoppas ni alla fick en fin julafton igår och att ni får en fortsatt mysig julhelg.

Jag tänkte kika in och visa vad jag läser i mellandagarna. Nelly ordnar nämligen Läs it Snow i år igen och jag brukar alltid delta. I år är inget undantag. Här är min lilla hög med böcker som jag vill läsa. Skorstensjul har jag läst som julkalender men har missat de sista luckorna.  Som ebok läser jag The 13th gift (inte med på bilden) och är halvvägs i den. Saga vol 3 och Ditt livs affär är ju väldigt snabblästa så mitt mål är först och främst att läsa ut de här fyra. Om jag hinner skulle jag vilja börja med Cirkeln, men får se vilket humör jag är på sen, det kanske ändrar.

Vad läser ni under mellandagarna ? 


Kommentarer

  1. Jag har läst Ditt livs affär idag :). Sen ska jag fortsätta med Brännmärkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brännmärkt har jag sett överallt på instagram, är lite intresserad av den faktiskt :D ska bli kul att se vad du tycker om den sen :)

      Radera
  2. Har precisläst Backmans lilla bok och den var jättefin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Backman har blivit en sån stor favorit hos mig så ser mycket fram emot den :)

      Radera
  3. Vad kul att du har Cirkeln framför dig.. Jag tyckte verkligen om den! :) Själv tänkte jag försöka läsa ut några påbörjade böcker i mellandagarna. Har lyckats samla på mig en hel hög.. :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror att jag kommer gilla den :D mellandagarna är ju verkligen en perfekt tid att avsluta böcker!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek