När man blir så illa tvungen att rensa

Om 3 månader gifter jag mig och flyttar då ihop med min blivande man. Underbart. Problemet är att jag har 4 hyllor överfulla med böcker som inte kommer få plats i min pojkväns lägenhet. Så jag kommer behöva rensa bort ca hälften. En hel del kommer jag nog kunna föra till någon insamling men en liten hög ska jag nog smyga in i föräldrarnas hyllor for safe keeping.

För att jag inte bara ska behöva göra mig av med massa böcker kommer jag belöna mig själv lite också. För varje fem böcker som jag lyckas välja bort får jag köpa en bok i min kommande sommarbeställning. Här är några böcker jag vill ha just nu.


The Selection har jag aldrig tidigare varit intresserad av men nu plötsligt slog det mig att jag skulle vara sugen på nåt i den stilen. Den absolut mest otippade boken på den här listan är nog The Action Bible som jag har varit sugen på ett tag nu. Men den är väldigt dyr... Simon och Release är prio ett och två. Också seriealbumet Ghosts vill jag läsa i sommar.

Kommentarer

  1. the selection har jag just beställt hem :)

    SvaraRadera
  2. Vad jobbigt att rensa så mycket men smart med belöningen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det är inte lätt, hittills har jag lyckats sätta bort 3 böcker haha :)

      Radera
  3. Oj ska du gifta dig! Va kiva :] Du ska ha en superb sommar. Jag har nyligen flyttat till Karis med min nya pojkvän, en bokmal han med, vi har två proppfulla bokhyllor och det var heeemskt att flytta så mycket böcker ;) Ha en skön sommar <33

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är spännande :D oj det låter som att det har hänt mycket i båda våra liv sen sist vi pratade :) Förstår precis, det är verkligen skitjobbigt att flytta alla böcker :D tack och jag hoppas att du också får en riktigt fin sommar ! Kram <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek