Fakta, please and thank you !

Efter julens överdos av litterära tomtar och annat fluff känner jag att jag behöver nåt annat. Och det passar ju bra ihop med min senaste obsession; att fylla min hjärna med rolig och nyttig information varje chans jag får. Därför har jag nu snöat in mig på fackböcker. Här är ett urval av vad jag är sugen på just idag.




Förutom dessa äger jag faktiskt redan en hög med fantastiska fackböcker. T.ex. Vild, Äta kött, Rain, Expeditionen och Tänk om.. Men som alltid är det de jag inte har hemma som lockar allra mest.

Har ni några favoriter ? Någon som jag missat och borde kolla in ? 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen