Om Goodreads, jul och annat viktigt

I framtiden ska jag ha ett jobb som inte påverkas av säsonger och högtider. Jag är i helt fel bransch för det just nu, nämligen hotell och restaurang. Jag har haft massa extra jobb och sena, sena kvällar så när jag väl varit ledig har jag sovit eller bara stirrat. Men jag har läst ut Jakten på Julen också. Och sett gamla julkalendrar med Benny. I år har vi sett Sunes Jul och Mysteriet på Greveholm. Så julmys har jag absolut hunnit med. 

På tal om ingenting som har med nåt att göra. Jag har nått mitt Goodreads-mål för i år ! Vilket jag nog har vetat att jag kommer göra ganska länge nu. Ännu en bok vill jag hinna med eftersom det är en julbok men i julhelgen och mellandagarna kommer jag nog troligtvis inte läsa nåt så jag får nöja mig med det. 

På torsdag är det min tur att skriva om en viktig bok i julstafetten så då får jag tvinga på er alla en riktigt fin bok som jag läste i somras. 

Phew, det var det flummigaste inlägget på länge, jag tror jag har glömt hur man gör. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen