Deltagarna i #läsalotensam


Riktigt snart, närmare bestämt kl 00:00 börjar läs-a-loten Ensamtid och här är de som ska läsa ensamma tillsammans under de följande 4 dagarna. Så glad jag blir att ni är med! 

Nelly 
Elin
Camilla
Anna Maja 
Lena - henne hittar ni på instagram på namnet Lenaee
Cissi 
Kris C
Camilla M - henne hittar ni på instagram på namnet mindthebook
Sizzen

När ni räknar er lästid har jag bestämt att det inte är så himla noga. Pausar ni läsningen i en minut för att fråga vad det blir till middag behöver ni inte räkna bort det. Men längre pauser på typ 5-10 minuter och uppåt räknas naturligtvis inte till poängräkningen. Så er uppgift är att hålla reda på hur länge ni har läst sammanlagt under helgen och sen meddela mig genom kommentarer/instagram eller ett eget blogginlägg hur många timmar och minuter ni läst. Så räknar jag ut poängen. Själv kommer jag nog uppdatera varje dag hur det går för mig men det får ni välja själva hur ni vill göra för att bäst hålla koll på tiden.

Ha så roligt och lycka till ! 

Kommentarer

  1. Så synd att jag inte hinner vara med :( examensfest och födelsedagar på agendan denna helg, kommer bli så lite tid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var synd. Nästa gång :D Trevlig helg till dig :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek