Vad jag läser och lyssnar på i helgen

Som vanligt när jag reser laddar jag upp med en hel massa läsning, oftast allt för mycket. Den här helgen betyder en hel massa sittande och därför har jag planerat att läsa följande. 

Half Lost som jag aldrig vill ska ta slut får vara min vän i några timmar på färjan. 


I bilen kan jag dock inte läsa så då har jag självklart förberett ett par ljudböcker. Tommy Körbergs Sjung tills du stupar har jag velat läsa ett tag men när jag hörde att han själv är uppläsare i ljudboken ville jag absolut lyssna på den istället.


Den här underbara hittade jag när jag kollade om det kommit flera delar av PAX-serien som ljudböcker på Mofibo. Så den ska jag prova på också. Hoppas jag fastnar för den.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek