Bortförklaringar och lösningar

Varför jag varit en usel bloggare den här veckan undrar ni ? 

Orsak 1.
Jag har varit sjuk sen i söndags och därför sett serier hela dagarna. Supernatural, Chicago PD, Greys Anatomy, Lost osv osv.

Orsak 2. 
Fastän Tretton skäl varför är väldigt intressant vill jag inget hellre än att läsa Half Lost. Problemet är att jag vill ha sista delen i samma format som de två tidigare jag har och jag tror inte det finns ännu ? Jag skulle säga att jag har en häftad utgåva men på adlibris finns endast inbunden och pocket ? Eller kan det vara så att min utgåva räknas som pocket ? Hjälp mottages gärna.

Orsak 3. 
Jag håller på med nåt riktigt spännande, roligt och bloggrelaterat och som alla som vill kommer få glädje av. Det är väldigt tidskrävande men jag hoppas få färdigt det under nästa vecka.

Tack alla fina läsare för att ni klickar er in varje dag och förlåt för att jag inte har nåt superinlägg för er alla gånger. Men jag hoppas orka svara på Veckans bokbloggsfråga under helgen och eventuellt också jerkan om den passar mig denna vecka.

Önskar er i detta skede en fin helg och en toppenstart på aprilmånad !


Kommentarer

  1. Hoppas att du mår bättre nu! Kul att du tittar på Lost. Älskar den serien! :) Måste se om den snart.
    Ett tips angående samma utseende på böckerna. Kolla vilket förlag som har gett ut dem och välj samma igen. Ibland är pocket och häftad samma sak. Skumt och förvirrande.
    Ska bli spännande att se vad du har för blogginlägg på gång! :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, jag måste kolla :D Lost är ju verkligen så bra ! Kram på dig också <3 trevlig helg :)

      Radera
  2. Du kan kopiera ISBN-numret som står på pocket-utgåvan på Adlibris och söka på det på Amazon. Då får du fram precis rätt utgåva, och någonstans i beskrivningen på Amazon finns alltid bokens format (visserligen i tum men det är ju bara att konvertera till cm) så kan du jämföra med dem du har om de är lika stora. Hoppas det hjälper! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek