Agatha Christie - samlingen

I år har jag läst många "första" böcker. T.ex min första Harry Potter bok, min första Stephen King, min första novellsamling och förhoppningsvis läser jag också min första graphic novel ännu iår (izombie som jag haft hur länge som helst men inte läst ännu).

Det jag vill säga med detta är att när jag läst ut boken jag läser just nu kommer jag ta fram min allra första Christie bok. Här är den lilla samling jag, mamma och pappa äger och jag har faktiskt inte bestämt mig ännu vilken jag vill ska vara min första. Det står nog just nu mellan Tio små negerpojkar och Mordet i prästgården.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen