Läs-a-lot dag 2

Här är saldot för dag två i läsaloten:


Antalet sidor lästa idag: 68 sidor
Antalet avslutade böcker: 1st (A room of rain)
Totalt antal lästa sidor: 177 sidor
Kommentarer: Är självklart inte nöjd med sidantalet för dagen men jag var absolut tvungen att se Morden i Midsomer med mamma och pappa ikväll + att A room of rain är så väldigt långsam så jag måste erkänna att jag är nöjd bara för att jag ha läst ut den idag. Nu har jag ju nått ett av mina mål för veckan ! Att läsa ut två av böckerna jag hade på hälft. Ah så skönt. 
Dagens instagrambild från läsningen:


Kommentarer

  1. Morden i Midsommer är ju så bra! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh jaa ! Är så glad att jag ännu gillar de nya avsnitten fast de bytte Barnaby :D

      Radera
  2. Jag är inte heller riktigt nöjd med sidantalet. Men man gör så gott man kan, eller hur?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, dessutom ska det ju vara roligt och det är det ju i alla fall :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek