Den tredje Wonder novellen är här !

Kollade mitt bankkonto idag och såg att amazon hade dragit 1,80€ från kontot. Åh, jag hade helt glömt bort att jag förhandsbeställt den här fina som släpptes igår ! 

Shingaling är den tredje novellen av R. J. Palacio, baserad på hennes bok Wonder men ur personers synvinkel som inte fick ett eget kapitel i boken. Den här utspelar sig året efter Wonder och nej så jag längtat ! Är dessutom ledig idag så ska nog mysa i regnet med Auggie, Charlotte och de andra ikväll. 



Kommentarer

  1. Jag såg din kommentar, jag är gärna med och svarar på några frågor! Är inte så aktiv på bloggen just nu, men hoppas att det ska ändra sig snart :) Min mail: jagochminabocker@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så roligt ! Jag mejlar dig under veckan :)

      Radera
  2. What?! Hade inte en susning om att det fanns fler Wonder noveller. Roligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev också SÅ glad då jag upptäckte det här !

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen