Currently reading

Efter att ha läst ut Livet efter dig kände jag att jag behövde en lättare bok. Älskade verkligen JoJo Moyes bok men klumpen i magen höll sig genom hela historien och det blev till slut väldigt tungt för mig att läsa även om språket var riktigt lättläst och skönt.

Nu valde jag alltså att ta fram en helt annorlunda bok för att varva ner och njuta av läsningen igen och då fick det bli The Invention of Hugo Cabret av Brian Selznick. Sån otroligt fin bok och älskar redan historien ! Har riktigt höga förväntningar. Dessutom är den väldigt snabbläst eftersom på 500 sidor är ungefär hälften i bilder.





Kommentarer

  1. Den är jag nyfiken på, den ser så fin ut :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har kommit till sid 150 nu och tycker faktiskt att även som en "vanlig bok" skulle historien vara väldigt intressant. Att den dessutom är upplagd så här gör hittills bara saken bättre :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen