Årets första bokbeställning

Det blev en lite annorlunda beställning på adlibris den här gången. Såg Johanna Basfords målaböcker för vuxna på någon blogg för inte så länge sen, kommer inte igår vilken men jag kände direkt att jag måste ha dem ! De kommer fungera perfekt som tidsfördriv i flyget till Spanien om 3 veckor. 

Sen beställde jag också en King bok. The girl who loved Tom Gordon låter riktigt spännande och eftersom den är av det tunnare slaget tror jag att den passar bra åt mig som första Stephen King bok. Jag vill ju inte bli helt avskräckt från att läsa mer av honom heller. 

Att färgerna på dessa tre böcker passar nåt otroligt gör du bara paketet ännu roligare att få. 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek