#27 En karaktär jag skulle vilja vara

Supersvårt verkligen eftersom jag älskar karaktärer som t.ex Hazel från The fault in our stars och Peeta i Hunger Games men skulle nog inte byta liv med någon av dem precis. Men en karaktär jag gärna skulle vara, om ens för en dag, är Sophia Danko i Nicholas Sparks The Longest Ride. 

Hon lever ett ''normalt'' liv, studerar, läser, umgås med vänner osv. Och så träffar hon en cowboy som för henne på ridturer och sånt mysigt cheesigt. Hon har ingen superkris i livet, har inte mist nån nära henne eller varit med om nån olycka som karaktärer ofta har i bagaget. Slutet i boken e amazing ! en av mina två favoritböcker jag läst iår ! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen