Currently reading tips ?

Behöver hjälp. Skulle gärna vilja ha en currently reading grej på sidan av bloggen. t.ex. goodreads har nåt system där man ska lägga in en länk i bloggens kodmall men har aldrig fått det att funka. och nu hittar jag inte den länken heller.

ett annat alternativ är att få en 'läser just nu' rubrik i bloggens högra kolumn där jag kan ladda upp en bild på den bok jag läser. borde ju vara superlätt att fixa men jag kan verkligen inget på blogger. på blogg.se däremot är allt designstuff så självklart för mig efter 8 år som bloggare där.

så snälla, nån som kan förklara eller vet var jag kan hitta tutorials eller vad som helst ? skulle vara supertacksam.


hittade den här bilden på google. skulle gärna ha en sån ruta här på min blogg.

Kommentarer

  1. Jag har enbart lagt till en gadget där du kan lägga in en bild. Rubriken döper jag till Jag läser just nu och bifogar sedan en bild på den bok jag läser. För att länka från Goodreads måste du skapa ett konto där och sedan gå in på widgets.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek