Veckans höjdpunkt

Söndagen e absolut min favorit av veckodagarna. Visst, känslan att ha gjort nå hela veckan o de sen blir fredag e pretty nice, för att int prat om lördagen då man får sova hu länge man vill o va upp hu sent som helst. Men nej, söndagen e min favorit endå. De e den enda dagen då jag me gott samvete ligger i sängen o sir film eller läser från morgon till kväll! De e dagen då ja ofta vaknar breve pojkvännen o spenderar hela dagen me honom. 

Även idag ha ja vari hos hans, sett två filmer, läst, busa, myst o bara vari. Nu avslutar jag dagen med lite nicholas sparks. 

Söndagen e alltså dagen då man får vara lat utan att bli dömd för de. Hence, min favoritdag. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek